Update.

Okej Bina, bättre upptadering nu! Okej, ska bli. Jag tänkte summera min dag, min kväll och min natt fram tills nu? Låter det OK? Yey! Sov hos Linda tors-fredag tillsammans med min numera andra halva Tittsie. Vi var först i huset och kollade SATC (det är så fruktansvärt BRA!) och sen handlade vi lite käka, åkte tillbaks till huset för att kolla ännu mer SATC. Underbart! Sen drog vi som sagt hem till Limpan, hon somnade, snarkade, vaknade, somnade och snarkade. Jag och Frida kan ju inte leva utan Carrie och gänget, så vi tog med hela boxen och kollade på ett avsnitt till innan John Blund kom förbi. Mitt i natten hade jag bara börjat klia Frida i håret? Jag kliar människor i håret när jag sover. Då är man allt annat än frisk, eller? Sådär snäll är jag ju inte i vanliga fall, ni vet när man säger.. Man vill ha kakan och äta den, jag är mer.. vill bara ha kakan hela tiden och äter den typ... SEN! Haha! ;-) Så... om ni vill bli kliade i håret.. ring.. 0410 - X X X X X X X X X X X!!! AJDEEE

När vi vaknade hos Limpan var jag allt annat än pigg. Frida som har vänt på dygnet men ändå är pigg på morgonen (hon måste fan gå på något!?) ville spela Wii. Jag orkade såklart inte, eftersom det kändes som om en lastbil hade kört över min ryggrad efter att ha sovit i soffan som brukar vara skön? Jaja, dom började spela.. Jag tog en mogoncigg vilket INTE är så vanligt, men jag tänkte "Jag kanske bli pigg".. Nej, det blev jag inte. Så det ska jag inte prova igen! Haha! Gick sen hem för att prata lite med mamma och pappa, vi drack kaffe och snackade. Love u! Sen drog mamma och pappa, kvar var jag. ENSAM I HUSET! NICE? Drog ner till Rehab och skulle kolla med tider osv.. STÄNGT! Dampar man då? EEEEEY. Den här kvinnan traskade hemåt och gjorde sen mat åt lillebror som skulle ha träning med Skåne idag. När han väl kommer hem och maten är klar, då har han redan käkat.... PÅ MCD! :( WIII! Min lyckodag! NAAAAAAT.

Dajana kom hit, vi fottttttaaade en massa fina bilder och sen tog vi bussen till Favv! Busschaffören idag på linje 3 var den suraste människan jag någonsin mött. FYFAN VILKET BETEENDE. Inte OKEJ. Jag brukar för det mesta vara glad och när jag inte är det, försöker jag inte visa utåt att jag är sur/irriterad. MEN NÄ. Surgubben var så sur att jag bara ville gå fram och fråga vad hans FETA problem var.. SHIT. Åk aldrig med buss 3. Kom ut i huset, (känner mig fan som hemma alltså!) vi drog sen hem till Hanniipie för att låna en dammsugare eftersom Favvs är sönder? Den suger lixom inte. Ha-ha! Fick dammsugat och moppat golven, jag är fan en helt okej husmor alltså. Dö nöjd kollade vi (Jag, Rihanna, Joje, Tittise och Hanniipie) på SATC. Love u! Ni är så jävla bra! Nu sitter jag här. PIGG.. men ändå trött..



Bina. Bini. Binisbanan. Här tror jag att jag kan styra världen..

.. Men det var ingen som lyssnade på mig, så jag gick ner!



OKEJ! Bästa bilden för idag. Så jävla fin! ♥ Stolt fotograf!

Känner inte igen mig själv. ÅRH..

I mitt framtida hus

Jag svär.. dom är inte mina!



JOJE - Fantastisk vän på alla sätt och vis!!

När jag kom hem fick jag en överraskning, där låg Dempa/DD/Draken i vår soffa och sov. Min lilla älsklings brosa! (efter Danne då!) Han åker till Umeå igen på måndag, ska ner och gosa sönder honom!! Ha-ha!

Sov så gott! Hörs om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0