Take it off


Utsidan speglar insidan..

OKEJ! Grips inte av panik nu, alla tar det lungt och bara läser ALLA rader som jag kommer skriva. Är ni med mig? BRA! Imorgon börjar min "diet" eller diet ska vi fan inte kalla det alltså, eftersom jag inte tränar lika mycket som jag gjorde innan jag blev skadad, så har jag förmodligen gått upp typ 2 kg och jag känner mig aldrig aldrig aldrig någonsin nöjd med mig själv och det är hemskt, tycker jag. Därför ska jag försöka undvika kolhydrater eller inte undvika, men bara käka mindre av det och MINDRE AV ALLT DET SÖTA! Hur tror ni det kommer gå för mig? Jag hoppas att jag kommer klara det, i hope i hope i hope...

Gårkvällen var riktigt bra, hade verkligen svin roligt. Jag har aldrig någonsin sett så fulla människor som Taxi och Favv. Jag blev ganska rädd för Favv, hans ögon korsades och han bara fnittrade hela tiden. Haha :) Taxi mummlade och vi bara nickade och sa "Jaja, ja okej".. Fasten vi inte fattade vad han snackade om! Haha! MCD idag med Joje var verkligen pricken över i:et och det var längesen jag skrattade så mycket.. hade nästan glömt hur magiskt det är med skratt... typ såhär glad var jag → :D Handbollen var inte jätte bra, den var faktiskt skitkass och vi såg inte ens andra halvlek. Kom hem, snackade med päronen lite och nu sover båda i soffan, skräll? Inte direkt...

Sitter och lyssnar på musik, kaffekoppen finns till höger om mig. Svart ska det vara, kaffet då alltså. Pusher med Henok är på, hans röst är mysig/farlig på någotvis. Men jag gillar det, när det är lite sådär... mystiskt! Men ja, jag är väl lite av den halvkonstiga typen.. den som vill ha kakan och äta den, den som aldrig riktigt blir nöjd med något.. sen är jag väl lite av en... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! ;)


Lyckopiller - Tittsie - BFF - 2a halva - sexy bitch! Ett kärt barn har många namn ... ♥


Kommentarer
Postat av: ardiana

tack:) du är med sööt

men sluta du behöver inte gå ner, 2 kg är ingettttt

2010-02-21 @ 23:01:12
URL: http://ardianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0