Feb. 18, 2010


Har inte mått bra på hela veckan och jag vet inte varför. Känns som om jag kommer förvandlas till en fet ko eller något. Min kropp fungerar inte som den ska och det skrämmer mig. Ska iallafall till gymet imorgon och pumpa sönder magen och armarna så att jag blir helt skakig. Då har jag gjort ett bra jobb, inte innan dess.

Jaha.. helgens bravader var kul. Jävligt kul faktiskt, vissa stunder. Tackar allt sällskap för det, speciellt Tittsie! Du är min pärla! Men självklart de andra sexy bitches med. Som ni förstått mår jag inte så jätte bra i mig själv just nu, därför.. dålig update. Jag vet inte själv vad det är för fel, men än att jag är jätte missnöjd med hur jag är just nu, är i en period där jag tycker jag är tjock, ful och äcklig.. Funderar på om det har något med denna JÄVLA hårfärgen att göra? :(  Svårt att förklara kanske, men känner att det inte finns mycket som klaffar.. finns saker jag är jätte glad att jag har i mitt liv. Men jag är så rädd att förlora det att jag sätter upp en spärr som säger "Såra inte, säg inte så, gör inte så".. Jag är rädd för att göra fel. Varför är jag rädd för det? Äh, skitsamma. Orkar inte sitta här och göra er deppiga. Men kände att det var bra för er att veta? :) Om jag verkar off och skriver EMO-texter! ;)

Vet iallafall att jag saknar sönder Mange, vet inte hur många gånger jag ringde henne och bönade och bad henne komma och hämta mig. Det är som det är. Det finns ingen som förstår mig som du. Du kan vara på andra sidan jorden i flera tusen år och ändå känna mig bäst. Marjo är också en människa jag skulle behöva just nu! :) Men jag är sjukt jävla stolt över er, att ni vågar göra det ni gör...

Skriver mer sen...... måste fixa en sak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0