take it offffff

GALEN KVÄLL IGÅR!!!!!!! Vi hade riktigt jävla roligt tillsammans med Mangelisa och Sara. Vi åkte till Park Lane och trodde att det var ett vanligt disko, shiiii fick vi.. Det visade sig att vi var på en GAYKLUBBBBBB!!! HAHAHAHAHAHA.. Och ja, det är så sjukt som alla säger att det är. ALLA VAR GLADA och trevliga. Jag gjorde succé direkt när jag kom dit. Jag ramlade, för att jag trodde trappstege var mycket lägre än vad det var.... PANG! Låg jag på trappan som en död säl. HAHA ;) Sen fanns det dansare, som aningen var gay eller inte.... När vi var på toan så träffade vi på ett par transor. HAHA :p SHIT!!!
Vi bestämde oss för att sen gå till Deep och äga dansgolvet, det gjorde viiiiii.. Vi slog klackarna i taket med andra ord. Jag älskar livet här... OH YES I DOO!!!!
I taxin påväg hem så sa chaffiZZZZen såhär.. Där inne på den klubben är det lite konstiga människor, vik frågade såklart varför så säger han " det är typ Håkan Hellström folk" så säger jag "DET ÄR MTT FOLK"!!!!
Ikväll ska vi träffa Jesper, Johan och co. SKA BLI BALLL!!!! Hörs im ;)

Kommentarer
Postat av: eemma

så roooligt gumman. hör av dig när du är hemma:)

2010-02-28 @ 15:56:43
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0