Sweet dreams


Såhär fint fick jag det på alla ♥ - dag! Mysigt va? Världens bästa Favvo...

Gymet igår gick jätte bra, blev svimmfärdig ett litet tag med det löste sig med vatten och benen upp i vädret :) Sen pumpade vi ti maxZ och idag kan jag erkänna att jag har träningsvärk i armar, mage, ben och bröst.. fy tusan! Det är ju ett bevis på att man gjort ett hårt jobb! ;) Påtal om jobb.. så jobbade jag på Istanbul igår, fick även stänga.. och det gick jätte bra. Ska jobba idag igen vid fem, tänkte gå ner till stan innan.. men jag orkar inte. Huvudvärken börjar smyga sig på mig... IGEN. Hatar detta... Känns som om gud straffar mig för något? :(

Nej.. nu ska jag göra mig klar.. eller ja, föna håret, sminka mig och hela den biten :) Hoppas ni får en magisk lördag!! :)

PUSS&KRAM ps.. jag älskar Frida! ds..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tack, vad gullig du är:)

kram!

2010-02-20 @ 15:02:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0