So why don't you slide?

Tack Lillfi, Frida och Emma för en myskväll. Och förlåt för att jag är en dålig förlorare! ;-)

Som sagt! Igår blev jag ännu 1,5 kg tyngre efter att ha käkat mig så mätt att det tog mig 15 minuter att orka gå upp ur stolen jag satt på, är det illa då? Frida och Ola kom och hämtade mig, sen hämtade vi min väska och drog vidare till Hemmakväll för att Ola skulle handla godis! Därefter hämtade vi upp Emma, handlade mat till henne och Frida sen hämtade vi Lillfi. Vi fixade mitt hår, färgade det igen eftersom färgen började gå ur. Jag blev skitnöjd och känner mig dö snygg! HA! Frida skulle hämta sina föräldrar i Höllviken, så jag och Emma åkte till henne och där befann sig Jeppa och hans GANG! Dom spelade fifa och jag fick till och med spela, fast jag s-ö-g som vanligt! Eller nja, jag var bättre än Robban iallafall! Fast jag vet inte om det är någon tröst? Skitsamma! Frida kom och hämtade mig sen, vi drog ut till huset och la filtar på golvet och kollade SATC, mellan avsnitten tog vi cigg och pratade! Sen somnade vi riktigt gott (på det varma golvet!) och vaknade inte förrens sent! Skönt! :-) Fick träffa Favvs mamma idag med, sötare får man fan leta efter! Hon verkar vara dö lätt att prata med och är så öppen, jag bara äääääääälskar såna människor! :-) Hon gjorde mig glad!

Nu sitter jag här hemma, ska faktiskt dra och jobba snart. Det ska bli skönt, rensa lite tankar. Jag har en enorm nervös känsla i kroppen.. tror ni inte det är för att jag snart fyller år? SKA BLI SÅ ROLIGT! Nej. Nu har jag verkligen inte tid här mer.. vi hörs helt enkelt senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenis! Vill du tjäna pengar på din blogg? :) Gå in på min blogg för tips, det handlar alltså om annonsörer osv, Vi kan hjälpas åt! :) Behöver så många som möjligt, och det gör så vi tjänar mera. Tjänar ungefär 5000-10.000 i mån! Så utan tvekan, hör av dig, ni andra också. Mvh Caroline



2010-02-07 @ 21:00:48
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0