PUSS

Tillbringade min måndagskväll tillsammans med Fankan, Joje och Frida! Kollade klart SATC (vad fan ska vi NUUU KOLLA PÅ?) sen så spelade jag och Frida fifa, hon vann. Hon var duktig och nä, jag ljuger inte. Hon vann till och med, 3-0 blev det! Jag vet, borde inte skriva ut det, men vafan.. hon var BRA! :-) Sen spelade vi kort, trodde jag skulle vara bättre på det, NÄ! Haha! Jag är inte bra på något som har med spel och göra!

Imorse kom FAVV HEM! Han var riktigt brun, ganska orättvist.. men kul för honom! ;-) Han verkade ha haft det underbart iallafall och det är huvudsaken! :-) Glad att han är hemma igen! ♥

Annars är det som det är... :-) Nu ska jag träffa Tittsie!

NI GLÖMMER VÄL INTE VEM SOM FYLLER 20 IMORGON??????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Tommy du vet vem!

GRATTIS 20 BAST NUU! :D puspsuss finast<3

2010-02-10 @ 00:02:24
Postat av: Annica

Grattis på födelsedagen, sötnos! 10, 10, 10 - du, jag & sebban. ;) Sköt om dig! <3

2010-02-10 @ 09:09:06
Postat av: emma

GRATTIIIIIIIS HJÄRTI!

2010-02-10 @ 10:13:23
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0