Oh, yes I do

God morgon lovers! Allt bra med er idag? Med mig är det okej, lite trött bara men det får man lov att vara! Idag ska jag gyma lite, måste ju börja med min rehabträning redan nu, fast idag ska jag bara träna mage/rygg/armar. Har precis skickat SMS till grekjävlen, men vet inte om hon svarat, för jag har såklart förlagt min mobiiiil vilket jag blivit expert på nu dom senaste dagarna. Inte okej! Tänkte plugga lite matte idag med, eftersom jag missade lektionen igår. Sen ska jag förmodligen upp på träningen, om mitt knä pallar gå dit. Ska se om jag kan övertala Frida till att gå dit med mig ;-) Hihi!

Nej, nu ska jag byta om. Hoppas ni får en underbar dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0