JAHOOO

Oh herregud vad tiden går s a k t a idag! Jag sitter och väntar på att mah boss ska ringa för att säga om jag ska jobba eller inte? Vad är detta för liv egentligen? Istället hade jag kunnat fika eller fota med Emmsihjärti eller gjort något annat kul tillsammans med henne! :) Jaja, vi pumpade riktigt hårt idag på gymet i alla fall (jag, hanniipie och joje!). Kändes i min kropp att jag var där igår också, armarna och mage ömmar ganska mycket. Tycker på någotvis att det är skönt.. Känns som om man gjort nytta lixom! :) Jaja, min "diet" att inte äta sötsaker och inte för mycket kolhydrater går faktiskt bra. Måste erkänna att jag var JÄTTE och nu menar jag JÄTTE sugen på gotte igår, men jag gick förbi kiosken på Södan med snabba steg och var lagom stolt när jag var utanför dörren! Wi :) Fast måste erkänna att jag längtar till helgen, då jag ska äta en massa gott :p

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0