Han kan inte.. för han... vill inte/Örjan Lax

Jag har haft stora problem med att publicera mina inlägg. Dom kommer alltså inte upp som ni märkt. Hoppas nu att detta inlägg kommer upp. Annars blir jag mer eller mindre... rasanade!

Min helg har varit kanon på alla sätt och vis. Verkligen! :-) Är superglad för att jag har så fina vänner, som alltid ställer upp när jag själv blir som ett nervvrak. Fast det händer inte sådär jätte ofta. Ja, nu hade Madde och Lollan åkt iväg. Tror nog det var Malaysia först? Fasten man inte umgås med dom, så är det klart att man kommer sakna dom på träningarna. Men hoppas ni får 10 underbara veckor! Själv vill jag också snart åka, hade varit riktigt nice.. Fyller ju 20 om bara åtta dagar. Sjukt? Och då innerbär det att det bara är sju dagar tills Favv kommer hem. Längtar ihjäl miiii.

Ja, nej nu ska jag noppa mina ögonbryn hos Therese, jag vet.. jag kan alltså inte själv. Hon är skitduktig och alla som inte heller kan och inte vill ta några risker, gå till Therese! :-)

Vid 15.00 idag.. ska jag och pappa sticka till sjukan. Ortopedavdelningen. Jippi. Om dom inte gör något åt det, kommer jag förmodligen sparka doktorn i skrevet och säga att jag under dehär 3 veckorna som jag varit borta, gått upp 1,5 kg. Inte okej!!

Nej.. Nu måste jag kila. Ska gå ner till stan, har tid halv elva.. :-) Så vi hörs senare!
Ps. Saknar Marjo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0