Drop down

HEEEEEEJ VÄNNER. Jag vet, jag är k-a-s-s! Jag ska bli bättre, jag lovar försöka! :-) Jag och Favv har kommit på att man inte ska lova saker, utan försöka. Blir bäst så, har vi kommit på.. eller ja, han. Eftersom han är den klokaste av oss två. Nej, igår var det sex and the city maraton igen, jag bara äääääääälskar Carrie. Hon är sådär härligt fräck. Tänk att få leva hennes liv för en DAG. Jag hade vara i paradiset! Nu snart ska jag till Lyftet och fixa rehab, yepp.. snabbare desto bättre. Eller hur? Sen ska jag och Mirababy till gymet och pumpa. Så mycket gotte jag har käkat denna veckan, ja.. ush. Ni förstår inte!! Så nu ska DET bort, så jag kan äta ikväll. HAHA! ;-) Blir väl lite SATC och någon film med mina älsklingar ikväll. Vet inte riktigt vem som kommer, men alla sexy bitches är välkomna.. om ni nu läser detta?

Vad ska ni göra ikväll? Något roligt? Tell meee!
T

Kommentarer
Postat av: emma

sv: du anar inte så glad dina ord alltid gör mig<3

2010-02-05 @ 13:01:26
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0