DAAAAAMN GIRL

LIVET LEKER FÖR MIG. JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG JUST NU. DETTA VAR PRECIS VAD JAG BEHÖVDE, VERKLIGEN!
För er som inte förstår så är jag och Frida i Götebrog och härjar! Vi kom hit igår och lekte med Mathea, världens sötaste! Vi lekte med henne igår och läste sagor och imorse vid åtta tiden kom hon in till oss och väckte oss. Vi ska in till Nordstan nu och kolla lite, sen ska vi hämta henne på dagis :) AWWW.
Ikväll ska vi träffa Mange och hennes vän Sara, dom skulle ta med oss ut. Vilket gör att jag och Frida ska ner till systemet och handla lite, muuuma :D
Lägenheten som Mia och Simon har är så jävla FIN! När jag kommer hem ska ni få se lite bilder.. Hit ska jag och Mange flytta sen när Mia och dom flyttar till Trelleborg.. Haha :) Nej, nu lyssnar vi på sexy bitch, bäst att vi maxar volymen och gör oss klara.. Ikväll slår vi klackarna i taket.. imorgon lär ni få en uppdatering om hur kvällen slutade.. Hoppas ni har det bra där hemma...
Saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0