Can you meet me halfway?

Först vill jag tacka Emma för en mysig fika! Mycket prat, om allt mellan himmel och jord! Tack hjärti ♥

Ska snart träffa min andra halva och sen åka till Joon för han ska klippas! Jag har fått äran att bestämma hur det ska se ut, eftersom han har valt min nuvarande hårfärg, brun! Spännande.... ;)

Pratade med T i två timmar igår, vi pratade också om allt mellan himmel och jord. Skönt att rensa luften och han hade mycket inom sig som han ville prata om! :) Klart man ställer upp, always!

Nej, nu ska jag fixa mig! (skriver mer om min dag (födelsedag!) ikväll/natt!!
Ps. Min mobil är stendöd.. om ni försöker nå mig.. alltså! :)


"Ooh, I can't go any further than this
Ooh, I want you so badly, it's my biggest wish

Cool, I spend my time just thinkin', thinkin', thinkin' 'bout you
Every single day, yes I'm really missin', missin' you
And all those things we used to, used to, used to do
Hey girl, what's up? It used to, used to be just me and you

I spend my time just thinkin', thinkin', thinkin' 'bout you
Every single day, yes I'm really missin', missin' you
And all those things we used to, used to, used to do
Hey girl, what's up? Yo? What's up? What's up? What's up?
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0