Bättre.. och bättre.

HEEEEEEJ :) Idag har jag varit med Frida typ 75% av hela denna dagen och det gör inte mig något :) Först kom hon ju hit med frukost, sen gick vi hem till henne och fixade en massa. Sen åkte jag buss hem och la på soffan vid tre, somnade.... vaknade vid sju igen. Lyckad dag? Jag är trött precis hela dagarna och mår dö konstigt. Ont i huvudet osv. Känns inte helt okej :( Det var meningen att jag skulle till träningen idag, men hade som sagt ingen ork i kroppen. Ringde mitt lyckopiller (Frida!) och hon kom hem till mig. En stund efter sä hämtade vi Joje och vi har bara suttit och snackat :) WIIIII!! Nu är vi hemma hos Favv och jag ska minsann se ishockey, vare sig han vill eller inte.. ;)

Vi hörs imorgon... PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0