When i leave for the night..

Om ni hade fått välja mellan pengar och kärlek, vad hade ni valt då? Att leva med flera miljoner i bagaget och aldrig få någon kärlek eller kunna ge kärlek. Eller att inte ha några pengar, men att få mycket kärlek? Svaret på frågan är ganska enkelt för min del. Jag hade inte behövt leva med flera miljoner på kontot, för att vara rik på kärlek är det finaste som finns enligt mig. Att kunna köpa alla dyra prylar, är helt klart en rolig sak i ett tag, ett rus som går genom kroppen.. Men hur kul kan det vara att bara kunna köpa, köpa och köpa? Man måste bli förbannat trött på det. Men att ge kärlek eller att få, är en sak man inte kan få för mycket av! Jag hade kunnat leva mitt liv, med att bara ge/få kärlek. Vad hade du?

Min helg har varit helt okej. Var på släktmiddag igår på Två Lejon, och det blev buffé och lite gott och dricka. Gick vidare till Uppenbar och kände efter en timme "Vad fan gör du här?" Tog mina saker och traskade hemåt. Är man bara inne i en period där man hellre vill sitta hemma, glo på en bra rulle och inte behöva känna att jag "måste" göra något. Nåja, just nu känner jag aldrg för att göra något. Men jag hoppas att alla mina fina hade en underbar kväll.

Imorgon är det Måndag, ny vecka och nya utmaningar. Vad kommer hända denna vecka? Jag hoppas på en massa, fasten jag aldrig ska förvänta mig något. En massa träning blir det i alla fall och körskola. Nu ska jag slänga in mig i duschen och sen bege mig till J. Fast först ska jag träffa Mangelisa en stund, man får ta tillfället i akt nu när hon är hemma! Ha en fortsatt bra kväll alla. Och det som inte dödar dig, gör dig starkare.

Puss

Kommentarer
Postat av: eemma

MISS YOU. jag vill träffa dig jääääättesnart!!

2010-04-04 @ 21:21:25
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0