Världsklass.

Puuuuuuuuush! Vilken dag, vaknade vid sju snåret. Skulle ta bussen in till stan vid tjugo i åtta, sen gick jag till körskolan och körde med Micke. Det gick strålande :) Känns faktiskt jätte bra. Kom hem, käkade lite frukost med pappa och drack kaffe. MUMMA! Är nog lite beroende? Nåja, därefter stack jag och Dajana och solade en stund, snacka om att jag ser ut som ett stoppljus, så ser ni ett rödhuve gå omkring i stan... va inte oroliga, det är bara jag! :D

Klassfesten i fredags var verkligen pricken över i:et! Helt klart. Alla är så himla fina, rara och snälla. Världens bästa klass! Bilderna har jag på min kamera, hade inte så bra batteri tidigare för att kunna lägga in alla 400 bilder, så jag gör det ikväll istället :) Eftersom jag laddar batteriet nu! Så alla som läser Rebbans blogg kan vara LUGNA, nu ska få se dom!

Nu är kaffet klart, ska sätta mig ute i solen... medans den är framme! :) Ha det underbart!

Jag älskar min fina Joon!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Tack detsamma älskling! Och det är inget fel med att vara kaffeberoende! :D

2010-04-27 @ 15:51:19
URL: http://mahilda.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

tack tack :) kram

2010-04-27 @ 20:49:18
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0