Måndag, 5 April

Sitter hemma hos hjärtat tillsammans med mina andra halva som ÄNTLIGEN har kommit hem. Står fan inte ut en helg utan dig!! Skönt att ha dig hemma, och från tors-söndag ska hon faktiskt bo hos mig. Ska bli riktigt mysigt! ;-) Nåja, imorgon ska jag nog jobba lite... och sen ska jag umgås med Emma och Frida på kvällen, hoppas verkligen att vi ska spela Ski-bo :-) Tycker det är riktigt kuuuuul.. Johan Falk börjar nu.. Hoppas ni har haft en mysig Måndag!! Skriver mer imorgon.... Sov så gott alla!!!

JAG ÄR LYCKLIG TILLSAMMANS MED DIG ♥

Glömde skriva att jag träffade Mangelisa igår en liten runda, alltid lika mysigt att träffa henne. Men nu har hon åkt iväg till Götet igen (Avundsjuk som vanligt) men hoppas vi ses snart igen! I LOVE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0