Live från Stockholm del 1.

Hej Vänner! Hurs Känner jag mig sminkad DET MED ER? Here Känner jag mig sminkad Allt Jätte bra. Tåget Upp till huvudstaden gick jätte bra, OCH VI harmoni spelat skip-bo cirka 6 ganger OCH Pavla har vunnit Fyra JAG Två. DET betyder alltså Att Limpan integ Har vunnit en anda gang! HAHA! Vi bor in ETT Scandic Hotell SOM ligger Mitt emot själva stan. Helt perfekt Läge alltså! ;-) Vi Har hunnit kaka In BK OCH kollat runt service i light Affärer män Känner jag mig sminkad langt ifrån Klara. Män JAG Fick MED MIG en fran bikini hem Cubus, köpte en nästan likadan Forra Året, i samma Affär in samma tidpunkt, snabb fägerna Känner jag mig sminkad lite mörkare. Svin snygg. Limpan Har Fett MED SIG en Pavla Troja OCH en Keps! Inga kändisar Har vi inst. Tyvärr. Jag och Pavla Känner jag mig sminkad blogg-Kata, DVS. vi letar efter Nagra Kanda bloggare, män Inget Sinbad. Sitter OCH dricker ol, för PA Systemet Har vi såklart hunnit med. En väska i fält OCH lite ol, fint skit!

Ikväll sa tanker vi kaka in någon Resturang OCH dricka lite Drinkar (man skulle kunna tro vi Känner jag mig sminkad i utlandet) Snabb Limpan KOM MED den brilijanta Idé OM Att vi skulle Kolla "Så ska det lata" näää WAY, Säger Pavla OCH JAG ;-) Hon behöver Komma Ut i het-luften, Eller VAD Säger ni? Nu Ska JAG Kila i I duschen OCH vilken Jävla tur Att Pavla harmoni MED synd Dator. Skriver kanske Mer ikväll, OM Inget Annat .. sa hors vi imorgon!

(HEJ FRIDA! HUR HAR DU DET UTAN MIG? SAKNAR DU MIG? FÖR JAG SAKNAR DIG Mässor. TA HAND OM MIN ÄLSKLING kassaapparater JAG KOMMER HEM! LOVE U BITCH! ♥)

Joon Berggren, Det finaste JAG vet ....


Tripp - Trapp - Trull

Kommentarer
Postat av: hanna

känner du dig verkligen sminkar baby ;)

2010-04-17 @ 22:55:29
URL: http://hannamariiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0