I'm gonna rock your body all night

IMORGON ÅKER VI TILL STOCKHOLM! JAG ÄR SÅ JÄVLA EXALTERAD. DET SKA BLI SÅ FÖRBANNAT ROLIGT! JAG SKA HINNA MED EN MASSA SAKER IDAG.. KÄNNER MIG LITE STRESSAD. MEN DET GÖR INGET, DET ÄR FINT VÄDER OCH JAG VAKNADE TILL VÄRLDENS FINASTE SMS AV BABY! DU ÄR UNDERBAR!!!!!!!!!! TYCKER OM DIG SÅ HIMLA MYCKET!


Okej, nu snart ska jag ta bussen in till stan, fixa med en massa pengar. Sen ska jag fika med min kusin hos farmor. Därefter ska jag träffa Pavla och Limpan och sen ska jag hem och käka, och sen åker jag till Sandby och tränar! Ska bli riktigt roligt! ;-) Önska mig lycka till...

Nu måste jag fixa mig! Ha en underbar dag alla..

Kommentarer
Postat av: daniella

Lycka till gumman!!!!

SÖDRADAL? Kan du tro att jag också har funderat på södradal eller stanstad.. :) hehe

2010-04-15 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0