HEJ HEJ HAALLLÅÅ

Hej vänner :) Fick lite klagomål av Joje om att jag uppdaterar för lite.. och det jag väl själv ganska medveten om! Har verkligen inte haft någon tid eller lust, man börjar prioritera andra saker nu när man lever vuxenlivet, haha! Idag är vi (jag, Frida, Bäckie, HK, Marjo och HK) hos Joje och myser lite, kökar gotte och snackar skit. Finns inget bättre! :)

Joon är iväg med skånelaget i Nyköping, längtar ihjäl mig efter honom.. känns sjukt att vara utan honom nu när man tillbringar så mycket tid tillsammans annars, imorgon är det lördag.... SEN SÖNDAG! RIIIIIITAAAAA!!! Om en vecka bär det av till huvudstaden och jag är så sjukt taggad. Ska bli riktigt kul... :)

Nåjaaaa.. nu får jag fortsätta umgås och skriva mer när jag kommer hem! :) Ha det så bra!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du har haft en trevlig fredag :)

2010-04-09 @ 23:33:48
URL: http://julisan.blogg.se/
Postat av: NF

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

2010-04-09 @ 23:50:32
URL: http://nuurish.blogg.se/
Postat av: Anonym

OCH FANNY!!!! haha!

2010-04-10 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0