Forever young

Pappa är hemma. Jag har ont i magen. Hatar att ha den veckan på månaden då allt är pest och pina, just när man har ont. Man känner sig som ett litet barn, man vill ha chocklad, läst, godis och fet mat. Och det värsta är att chocklad tåler jag inte ens. Denna veckan brukar jag inte bli så irriterad, eller om du frågar lillebror tror jag faktiskt att han hatar mig rakt igenom, eftersom han får göra allt till mig.. annars åker han på en utskällning, hehe. Har proppat i mig en massa tabletter så magont ska gå över. Inte vill man vara en gnällig 20-åring. Nej! Men ack så ont det gör. :(

Måste ha mat i magen. Måste ha maaaaaaaat! Jag är så hungrig att jag skulle kunna äta precis vad som helst. Bara 15 minuter tills mammie kommer. DÅ SKA VI ÄTA! Har gjort mig iordning nu, ska ringa några samtal sen får jag ringa Marjo och Frida! Ha en fortsatt bra dag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0