Bedrock

HEEEEEEEEEEEEEEEJ! Sitter hemma vid datorn, snackade precis om mammie och hon tycker såklart att jag måste plocka undan efter mitt tredje världskrig på rummer (suck!) men vad fan, bättre det är snyggt och så.. så att man slipper det sen när man kommer hem igen (när jag varit hos baby och såååntZ). PÅ FREDAG BÄR DET AV TILL STHLM! SKA DET BLI BALL? HÖRDE JAG SKÅL? INNEBANDY? CIMON!? ;) (IRONIII!) SHOPPING? PAVLA? PAAAAAAAAAAAVLA! (fucking lovley giirlie!) det ska bli underbart roligt! Hur fan ska du klara dig nu Frida? ;-) Eller så är det bara jag som inte klarar mig utan henne? Nåja!

Ska fixa lite på rummet nuuuuuuu, vi hörs sen! :-)


Kommentarer
Postat av: Pavla

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR : D

2010-04-13 @ 22:36:05
URL: http://petramariajuliana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0