Bad day

Hej :-) Allt bra med er? Med mig är okej, har riktigt ont i magen och har haft det hela dagen. Känner mig lite halv hängig, men ja.. smällar man får ta. Är riktigt jävla hungrig. Har precis gjort mat, dock blev det ingen höjdare. Ska kränga i mig en massa mackor, sen ska jag snart gå och hämta upp min kontaktperson, sen går vi till träningen. Därefter ska jag hem, duscha och lägga mig i tid. Vill egentligen sova hos baby, men orkar inte ta mig ut.. Så jag får åka ut dit imorgon istället. Saknar honom.. hela tiden :( Känns som om jag har tusen saker att göra, men orkar inte få tummarna loss och göra det! .......... Kan man inte bara vinna 3474 miljoner istället? Slippa ora sig för framtiden.. Stockholm snart i alla fall. SKÖNT.

Nåja, skriver väl mer när jag kommer hem.. om jag orkar. Är som sagt som en levande-död människa idag. Hur ska jag orka slå en bra passning? HHAHAHA :) Ha det bra tills dess!

Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0