YOU AND I

Neeeeeeeeeeeeej men om denna svensken skulle gå och lägga sig? Lyssnar på Mayhem, en gammal låt.... men den är fan riktigt skön. Nu ska jag vänta på ett samtal sen ska jag faktiskt sova. På riktigt!!! ;-)

Bina funderar:
Jag tycker att det är skönt att jag har fått börja om på ett nytt kapitel i livet. Känner verkligen en riktigt stor glädje inom mig. Vilket är helt fantastiskt och vilket jag inte gjort på länge. Det är nog för att jag lagt mitt förra kapitel i livet till sidan. Utan ett fint avslut, hade jag inte kunnat gå vidare. Jag hade varit nerkärad inu och ja, bara gått och mått skit helt enkelt. Nu är det ANDRA BULLAR KVINNOR OCH MÄN. Jag mår fan bra! Hoppas det fortsätter så..

Ooooops! Nu ringer det! Hörs imorgon bitti vänner! Love you ♥


Bilden togs i veckan
Tröja/Leggings (med dragkedja) - Hennes och maaauuuu
Halsduk - Fått av Robin i födelsedagspresent :-)

Kommentarer
Postat av: Lollo

sööt bild!

2009-12-28 @ 10:36:39
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0