Massa kärlek!!


Bina funderar:
Jo, jag undrar varför förbjuden kärlek är så himla frestande? Varför är det alltid så att vi dras till det som "vi inte får" av olika anledningar? Är just det "förbjudna" det som är "spännande" eller är vi människor sådär, att vi vet att vi kommer bli sårad/ledsna/besvikna, men vi tar en chansning¨, bara för att få uppleva det? Hur är det egentligen?

Lyssnar iallafall på "love songs" just nu. Känner bara en otrolig längtan och saknad, nästan så att det gör ont! Jag tycker att den känslan är underbar trotts att den är så fruktansvärt JOBBIG. Man vill bara vara nära, känna trygghet. Lär väl dröja ett bra tag innan jag får känna just den trygghetskänslan igen. Årh! Allt för länge:(

Nu ska jag och James Blunt och "you're beautiful" gå och lägga oss! Massor med kärlek och godnatt! ♥
Du lär alltid vara magisk för mig iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0