JAG VET INTE VEM JAG ÄR ....

Hej vänner! Är allt bra med er? Här är det bra. Har förbrännt lite idag, vi hade innebandy träning och det gick helt okej. Tycker inte alls om att träna på Serresjö, hatar det rent ut sagt. Golvet är kass och man kan inte ens slå en passning rätt. Fel på golvet eller är jag kass? Haha! Nja, avgör själva! HK och jag var och gjorde Malmö idag. Vi åkte in tvid tolv tiden! Skönt att det var uppehållsväder, annars hade man förmodligen kraverat. Hatar regn!!! Jag fick med mig 4 plagg hem och är väldigt nöjd med en av sakerna. Jag är helt förälskad i den, PÅ RIKTIGT! Ligger och kollar på den nu, har lagt den där jag kan se den. Super löjligt jag veeeeeeeeet.. Men om ni vill veta vem som KAN shoppa, så är det fan HK alltså. Jag skojar inte om hon hittade en massa saker i varje affär vi var i. Hon köpte en drös med kläder (precis som om hon inte har en hel jävla garderob fylld med kläder?;) Men hon fick med sig en massa fina saker och jag tror hon också var super nöjd! Tack för en mysig dag! ♥

Nu ikväll har jag varit hos Limpan och kollat film. NU HAR JAG OCKSÅ SETT TWILIGHT! Den var bra som fan faktiskt. Undra varför jag inte sett den tidigare? Ja. Det är också en bra fråga! Hehe! Nu tänkte jag ladda upp bilder från idag.. så vi hörs om en stund!

... men jag vet att jag är din


Kommentarer
Postat av: HK

Du är för söt snutti <3

2009-12-29 @ 01:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0