To be with you

HEJ HANAR OCH HONOR!!!! Whaaaduuup? Jag mår kalas! Yepp! Det var en jäkla tur att Hanna kunde ta mig tid klockan två, jag hade jobbat klart på första jobbet vid halv tre. Och idag städade jag själv. Riktigt skönt för en gångsskull. D kom dit lite senare, vi käkade donken. Det satt där det skulle. Riktigt gott. På Istanbul var det inte allt för mycket folk, lagom sådär. Ska bli dö skönt att få vara leeeeeeeedig imorgon. Jag älskar det! Vad har ni gjort idag? Har ni haft en sån riktigt mys-söndag? När man bara chillar i sängen/soffan hela dagen? Det var längesen jag hade en sån söndag! Jag borde bli bättre på det. Att vila alltså! Plutt ringde inatt, lagom full. Förbaskat söt bara ♥

Imorgon ska jag och HannaK shoppa loss riktigt ordentligt! Vi snackade om det på jobb och båda var sugna, så imorgon blir det en heldag! Och såklart ska kameran vara med! Förresten, så köpte jag två nya plagg idag!!

Såhär såg det ut förresten när snöns hade lagt sig utan för oss. Mysfaktor tio!

Här är mitt nya objektiv!!!!!!! JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ♥

Min nya jeansleggings. The black one.

Här är tröjan! Lite orättvis bild, men den får duga!

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

ååh jag vill också ha ett nytt objektiv, får spara ihop till ett:D

2009-12-30 @ 01:06:53
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0